Torsdags babbel

2013-03-07 / 21:14:00

Här skulle ni kunnat få se en bild på scones och tacoköttfärs.
Men jag skonar er från just dessa matbilder, p.g.a 3 anledningar.
 
1. Min telefon muppar sig och vill inte samarbeta med min dator alla dagar.
2. Jag har redan ätit upp.
3. Vill ni se random matbilder finns det alltid x-antal på Instagram, Facebook, recept.nu etc.
 
Men gott var det ^^
 
Från mat till träning
(jag menar..har jag nämnt det ena kan ja ju lika gärna nämna det andra).
Sjukaste grejen hände idag på gymmet!
Jag slog mitt pb i rodd med EXAKT 100 meter. SÅNT HÄNDER INTE! Seriöst, det är typ omöjligt att göra det.
 


Livet då?
Jo tack som frågar.
Fram till påsk sitter jag ju numera med två hemtentor som är ganska halv invecklade. Min första tenta kommer handla om sakfrågan "köttskatt" i relation till företaget Sudexo som levererar mat till sjuka, unga och gamla.
 
Hejarop och dylikt går fin fint att skicka via sms, facebook eller telepati. 
Tack på förhand.
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0