What's up?

2013-03-05 / 00:11:32

Nu va de banne mig ett tag sedan man skrev. Men livet går framåt vill jag påstå! Just nu är det full fokus på Strategisk kommunikation C1, vilket inte alls är så jädrans enkelt. Har just nu två hemtentor att skriva på mindre än en månad... förhoppningsvis går det ju bra, men om en tumme eller två hålls för detta så skulle jag bli ännu gladare ^^
 
Månen var full i veckan som var.
Men nog såg den ganska stadig ut ändå? Fast det inte har båda fötterna på jorden ;)
 


Helgen spenderades med fina vänner. Lördagen blev vigt till mello och dansande till gamla 90-tals hits. Det enda tecknet på att man blir äldre (just nu) är nog att vissa låtar från 90-talet finns i en "nostalgi-genre"..spooky! Sen tog vi oss till invito och drack nån drink ^^ Gött!

 
Söndagen blev nästan ännu bättre, då jag, Ellie, Bea och Mich (måste snart kräva ett smeknamn jag med) gick på bio! Hans och Greta närmare bestämt, och nej det var inte barnversionen. ^^
Men riktigt bra var den minsann, så den rekommenderar jag!
Action och fantasy i en fin kombo.
 
Tack o God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0