Working 08-22

2013-03-12 / 22:36:30

Nu händer det grejer mina fina vänner!
Imorgon går nämligen projektet SAAM av stapeln. Vilket är ett projekt jag varit med i och jobbat med. SAAM står för Sundsvalls Akademiska Arbetsmarknadsmässa och är en mässa med massa företag som ställer ut på Mittuniversitetet för att träffa alla studenter och knyta kontakter.
 
Titta gärna in på MIUN mellan: 09:30 och 15:00 för att träffa företag som: IKEA, handelsbanken, ABB mfl.
 
Så imorgon 08:00 ska jag befinna mig på skolan, för att ställa i ordning allt.
Ta emot företag, äta frukost & lunch (gratis!!! Ekonomi-hjärtat gråter av lycka), guida studenter rätt och vara behjälplig med diverse saker. Efter dagen blir det bankett på kvällen med underhållning, god mat och massa mingel.
 
08-22 eller längre med andra ord! Men så värt! Ska bli riktigt kul att få se hur projektet når sitt slut.
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0