Går besegrad ur köksstriden

2013-10-14 / 23:18:48

Nej, icke! Det blir inga bilder på mitt kök.
Ungefär sånna här grodor flög ur min mun för ca 5 minuter sedan.

"%%&##¤&8783235%%&2"
 
Man skulle kunna sammanfatta mitt problem med en mening:
Det finns maskeringstejp för en anledning
Frystejp är alltså inte lika magisk som silvertejp.
 
Men jooo de blir nog bra.. typ!...
Man ska bara inte sätta sig och riva bort frystejp och fila bort överflödig färg när man är trött och less. "Välj dina strider" heter det väl? och nu väljer jag bort köksstriden... för ett tag.
 
Nej, vi går raskt vidare till något roligare:

 
Banan! Jag har gått och blivit totalt bananfrälst!
Känner ni likadant? Att bananer kan vara den godaste frukten eveer?
Här kommer lite goda banantips:
 
Gravadlax + Banan på hårdbröd. - En av mina favoriter
Bananpannkakor - MÖMS!
Keso + ägg + banan = Omelett - Super gott!
Banan med varma jordgubbar - KUUNG!
 
Mmh... tror inte jag behöver säga det fler gånger än så.
Jag älskar banan. :')
 
Hoppas ni testar något av dessa fin fina recept.
Garanterar en god smakupplevelse :)
Ha en fortsatt fin kväll!
//Erika
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAA!! Banan <3

Svar: Världens bästa frukt :')
Erika Olofsson

2013-10-17 @ 11:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0