Livet på Kåren

2013-09-12 / 23:52:15

Tjääänaa!
Här sitter jag efter en lång dag och dricker té.
 
Lite lik Blomhåret på den här bilden, tysh ja!
Inte sant?
 
Arbetslivet är trivsamt hittills måste jag säga. Även om jag saknar att vara ledig mitt i veckan.
Men just nu är det fullt ös på Kåren. Eftersom nollningen är i sin slutfas så är det mycket att stå i, men det har sin tjusning det med.
 
Imorgon blire servering och jobb från 12-00 skulle jag tippa. Kan bli spännande!
Lördag blire också nattjobb i form av bartender/servering, vilket är riktigt kul :)
 
Vill du komma in på Kåren? Men inte är student?
Ingen fara vi har en gästlista, det enda du behöver är en student som är din värd.
Hör av dig till [email protected]
 
:D
Näää lite sömn på det här så!
God natt :)
//Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0