Dop för Othilia

2014-08-31 / 22:17:29

Hej hopp!
Nu var det ett tag sedan.. närmare en vecka sedan?
Vill just därför passa på att säga detta:

Jag har denna vecka samt följande två veckor som vilar framför mig, otroligt mycket att göra. Det är nämligen inspark vilket innebär jobb upp över öronen. Vilket i sin tur gör att jag kommer vara seg på att svara på fb, sms, ringa tillbaka, svara..etc. alla tider på dygnet. Jag ber tusen gånger om ursäkt för detta men hoppas att ni har förståelse för min situation.

En ganska tragikomisk incident som tyder på detta, var i veckan när jag, Sanna och Amanda var å fikade. Sanna tog sin bricka och sa "Jag går å sätter mig", då svarar jag "Tack...hej då.. eeh.. bra!". Efter lite latte och kladdkaka var dock allt som vanligt igen ;)

Hur som helst. Nog om jobb!
Jag har haft en fin vecka nämligen. Malin var och hälsade på i början av veckan, hur mysigt som helst. God mat och massa snack om allt. Hann med lite Pole i måndags och i fredags så kom Michelle hit.

För lördagen innebar nämligen dop för Othilia. Mia och Pers söta dotter.

 
Vi spelade Sabaton hela vägen ner och njöt av fint väder, innan vi kom fram till kyrkan.
 


Jättefint dop var det minsann! Riktigt roligt att få träffa många godingar igen dessutom; Mia, Per, Elenia, Robert, Frida, Emelie och Mich-Mich :D



Vacker familj!
Efter dopet åkte vi iväg och käkade, gick tipsrunda och gosade lite till med Othilia innan jag, Mich, Frida och Robert tog våra bilar och åkte till Hudik för en snabbvisit.
Där pratade vi bland annat om PR (otippat samtalsämne?), definitionen av det, utbildningen och olika PR-kampanjer.

När mörkret hade lagt sig tog vi bmwn och åkte hem i takt till Sabaton.
 
Söndag. Denna dag har varit super fin.
Jag och Mich for upp till Norra Berget (man må ju passa på när det finns en bil att tillgå). Kikade på den vackra utsikten, fina byggnader i "Jamtli anda" och avslutade trippen på Ågläntan med lunch/middag.
 
 
En bra dag.
Får avsluta detta inlägg med en härlig bild från dopet.
 
 
En härlig helg som gått i vänskapens tecken.
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh var verkligen en toppendag, supermysigt att du kunde komma <3

Svar: Ja det var kanonmysigt! Tack för inbjudan! :D <3
Erika Olofsson

2014-09-28 @ 21:11:50
URL: http://mammamiias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0