Helg & jox

2014-02-03 / 23:56:16

I torsdags tog jag mig (efter mycket om och men) till Skvadern för att prova att sjunga med en kör.
 


Jag höjde med ens medelåldern med x-antal år, sjöng låtar som jag inte ens skulle tänka på att söka efter på Spotify.. men det var roligt att göra något annorlunda. Får se om jag joinar dom nästa torsdag eller ej, men jag ångrar i alla fall inte att jag provade.

Fredagen sysselsattes med inventering, en färgglad sådan:

Inventeringen brukar ta en helvetestid... tänk er att räkna varendaste liten grönsak, spritskvätt och saltkorn.. typ. Varje månad. Men shit pommes runt 16:00/17:00 var vi klara, vilket var rekord.

Cyklade som en tok till Coop, köpte grejs, cyklade hem, diskade lite, cyklade till tåget för att träffa denna donna:




Min kära moder! Vilken helg det blev sedan. Shopping, bio samt mat och kärlek. Himla fin helg helt enkelt. Trots mina 10 kg snor som jag utan vidare framgång försökte snyta ut.
 
En kavaj, ren lägga, mat, gott sällskap och tulpaner rikare blev jag på kuppen.
Tusen tack för en fin helg mother!
 
 
Måndagen har nu förflutigt.. hann t.o.m lapa lite sol idag.
Något jag tror är viktigt i detta jordeliv (ojoj nu blire djupt) är att ha något att se framemot, jämt! Istället för att känna att livet bara går förbi, så tror jag man måste ha saker att göra i framtiden som man verkligen tycker ska bli roligt.

Själv har jag två saker denna vecka (förutom t.ex. eftermiddagstéet eller skidsemester -vilket jag också ser framemot). Pole Dance på fredag och 30 årskalas på lördag.
It will be awesome!
 
 
Tagga livet hörrni!
//Erika


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0