Bubbelonsdag

2014-01-29 / 23:55:50

Hur skulle livet vara om man levde i en bubbla?
Ja ungefär den bilden kan ni tänka er mig idag. Har nämligen haft lock för öronen exakt hela dagen, vilket känns ungefär som att leva i en bubbla (bokstavligen) skulle jag tro.
 
Börjar även misstänka att jag chockade kroppen med pole dancingen... jag är inte sjuk... än.. men det känns att den protesterar en aning i denna riktning:
"VAD HÅLLERUU PÅÅ MÄÄ? Hade det ju hur soft som heeeelst, INTE okeeeej".
 
 
Dagen har förflutigt med jobb och fika med Sanna och Elvira, vilket har varit super trevligt!
Hade även utvecklingssamtal idag, vilket var riktigt najz och kul!
Fick dessutom choklaaaad från ordförande och vice ordf. vilket dom prickade rätt på lingonveckan, hur bra tajming är inte det??
 
 
 
Nej, nu blir det tack och godnatt för min del, förhoppningsvis med massa sömn.
Håll tummarna?
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0