Say whaat?

2014-01-24 / 00:45:30

Ordningsvakt?
Tänk er att få vara mitt i utelivet, vara social, få vara en trygghet för andra, göra skillnad. Det är vad som lockar mig med yrket.
 
Vore ett spännande extrajobb minsann.
Hur som helst så kikade jag upp vad man var tvungen att klara:
 
 
__________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 
 
Mmmh.. är inte i den fysiska formen ännu och är inte 100% säker... men yrket verkar spännande i alla fall. :)
 
 
 
Annars då?
Jo för ett litet tag sedan skrev Salong Barock ut på sin fb-sida att de sökte hårmodeller till en kalender för 2015. "Skit kul grej" tänkte jag och skickade iväg ett mail utan större förhoppningar.
Men så fick jag en stor EGOBOOST via mail här om dagen:
 
 
 
 
"Just nu har vi bokade modeller framtill mars och
det som kommer efter det planeras i detta nu.
Så vi håller på att gå igenom alla ansökningar just nu... vi hör av oss :)

Men jag kan iaf säga såhär,
att vi kommer att vilja ha dig som en av våra modeller
(vet bara inte till vad ännu)."
 
 
 
(!!)  Riktigt jäkla-ap-kul! Egoboosten, tacksamheten och lyckan var rätt stor när dessa meningar lästes efter en lång och seg dag.
 
Salong Barock med Dorion var den salong som gjorde mitt blonda hår från början. Jag var då med i studenttidningen Kåridåren. - Oxå en riktigt rolig upplevelse! Så här såg det ut då:
 
 
 
Fotograf: Pat DuRussel II
 
En fantastiskt rolig dag! Tänk att få uppleva något liknande igen? Vore skit kul!
Så vi får väl se vad de hittar på, men kul blir det garanterat!
 
Nej, sömn har jag hört är en bra grej.
God natt!
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0