Smått och gott

2014-01-17 / 00:44:01

Jorå! I Sundsvall är det jag som cyklar året om.
Fantastiskt bra färdmedel må jag säga.

Självklart räknades kostnaden med bussresor vs. vinterdäck ut och jämfördes.
Min vite springare och jag håller ihop minsann ;)



Här om dagen flyttade vi frysar på Kåren, ett jäkla jobb vill jag poängtera.
En frys till källarn, en frys till festvåningen, två små frysar till entréplan, en frys från festvåningen till entréplan. Ja ni hör, ett jädrans mäckel, tur man hade hjälp!


Poängtering: Satt på frysen för att den inte skulle åka ner i backen, inte för att bli skjutsad överallt. ^^
 
Just nu är det PRE-SKIWEEK på Kåren. Tre dagars fest med andra ord, dock inte för mig riktigt.
Men hittills har det varit lyckat, hoppas att morgondagen blir den största dock. :)
 
Men onsdagen mina fina vänner, det var den bästa dagen på hela veckan! Hade möte med The Entertainment group och fick inspirera dom, ge idéer och förslag. Kändes så otroligt roligt att få höra hur taggade de blev och att jag själv fick berätta tanken bakom kommunikationen, baktanken med vissa events, målgruppsanpassning etc. En riktig egoboost, dom kommer göra det så bra :D
 
Sedan bar mina fötter mig till Biteline för att möta Christina, Rebecca, Jennie, Jonas, Felix och Filip. Åt och skrattade gjorde vi. Kändes nästan som old times, riktigt kul!

 
Veckan börjar lida mot sitt slut.
Ser verkligen framemot lördagens sovmorgon. Mmh!
 
God natt!
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0