Onsdag

2014-07-31 / 02:11:39

Semester. Det här med att leva i nuet har aldrig varit min grej. Men jag försöker så det knakar i fogarna att njuta så mycket det bara går. Det jag uppskattar mest just nu är låååånga mornar, att inte behöva tänka på att "man ska ju upp imorgon" och att hitta på saker med härliga vänner.
 
Men hälsan är även något som varit lite mer i fokus dessa dagar. Så pass att jag investerat i ett par nya löparskor (kände att skorna från högstadiet inte riktigt dög längre), hantlar samt ett stycke keps!
 
Trodde aldrig dagen skulle komma då jag faktiskt lägger ut pengar på en keps.. men lite regn ska alltså inte stoppa mig. Tydligen ^^
 
 
Så vi får väl se, men förhoppningsvis kan det bli en rutin. Började dock med att få skavsår.. bra start..eller inte ^^
 

Till något helt annat:
 
Woop woop! Min nya tavla är klar! En canvas med härlig humor. :')
Den ska hängas upp på väggen (självklart lodrätt), för att kanske locka fram lite smilgropar.
 
 
Apropå apröra! Den här dagen har förgyllts till tusen.
Emma och jag for och doppade oss i Segersjön innan kvällen fortsatte bort till Juniskär med Camilla. Jätte jätte fint!
En trubadur spelade lite igenkännande låtar och vi hade det super mysigt.
Måste dessutom tipsa om världens godaste rosé när jag ändå är inne på ämnet en smula. Är du som jag, inte så förtjust i beska/halvsura viner? Lutar lite mer åt cider hållet?
Detta är rosét för dig och mig:
 
 
En fin och härlig kväll minsann.
Imorgon beger jag mig hemåt till de norrländska skogarna, he blir trevligt däh! :D
 
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0