Midsommar

2014-06-25 / 21:05:39

En kanonhelg har förflutigt förbi.
Destinationen var Sottern/Örebro med fina människor, med nya och gamla godingar.
Jag tror inte jag behöver kommentera vädret, det har så många andra redan gjort. Men några kommentarer under helgen löd "Det är midsommar och då SKA man vara ute".
Men helgen har verkligen varit kanon och mycket tok och skratt har det blivit.
 
Här kommer en bildbomb som heter duga:
 

Fina systrar + Pepsi!
 



Några tappra hjältar badade för glatta livet. Dock sparade jag mitt dopp till en annan dag.


Fina Mich! Hua vad glad man blir av att umgåsa lite med en saknad vän, kändes precis som om det var igår vi sågs sist. <3


Midsommarlunch! Allt från köttbullar, hallonsnaps, gravadlax och skagenröra. Mums!

Vet inte riktigt vad som hände här Nicole? hehe men roligt såg det ut ^^
 
Midsommarafton förflöt med femkamp!
Spika spik, norsk julafton, luftgevärsskytte, pilbågsskytte och stövelkastning.

Detta var sjukt roligt! Vi tolkade efter båt på ring och försökte hålla oss kvar. På bilden syns David, men jag tog mig faktiskt ut jag med. Efter en gruvande stund så körde både jag och Alma. Vattnet blev riktigt varm efter att man blivit slängt hit och dit (utan att åka i). Massa kuligheter!


Vilka var vi då? Jo:
Annelie, Danne, Nicole, Martin, David, Micke, Matte, Alma, Kevin och Michelle.
Ett härligt gäng som njöt av fina grillspett.
 
 
Jag och Alma hängde på killarna och åkte "smugglarrännan". Riktigt fint!
 
Vi spelade världens bästa strategiska spel! Top Rummy!
 

 
Mumsiga hamburgare samt jordgubbs/rabarberpaj käkade vi oxå!
 
Helgen avslutades på söndagen med att alla städade och åkte hem.
Tusen tack till er som anordnade och fixade kring helgen samt alla fina människor. :D
 
//Erika
 

Kommentarer
Postat av: MichMich

Åh vad fina bildet du fick :D Jag vill ha!!
Va en supermysig helg! Kul hade vi, trots vädret ;)

Svar: Åh kan skicka dom till dig :D Ja det var kanon ändå! :D
Erika Olofsson

2014-06-26 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0