Valvaka och finlir

2014-05-25 / 23:43:36

Hejhopp!
25 maj hörrni. Europaval.
Politik är som sagt spännande och att rösta är en rätt som man helt klart bör ha utnyttjat.
Hoppas att ni som jag har gjort det i alla fall.
 
Min vecka avslutades med lite gymnastik i största salen på Kårhuset; Valhall.
 
Gårdagen blev en kanondag! Började med Medelpadden som Sundekon håller i:


Tanken är alltså att två lag möter varandra i kanot. Paddlar till bron, en klättrar upp för repstegen, plingar i klockan, ner i kanoten igen och den som paddlar tillbaka snabbast vinner. Super trevligt och jätte bra väder!
 
Vilade mina ögon på hockeyn en sväng innan mina ben trampade iväg cykeln till Camilla och hennes födelsedagsfirande. Träffade på några härliga brudar som tog våra apostlahästar till Torget.
 

Sjukt bra mat! Är ni i Svallet så tillåt mig rekommendera detta. Göttans!



Jorå! I toalettkön hann jag minsann ta en selfie.
Skoskav i bildform.
 
Även att Real Madrid knep sin tionde CL seger, gjorde inte kvällen sämre.
En fin helg som avslutats med en liten road trip, valvaka och promme.
Finlir!
 
Nu förväntar jag mig två stressiga veckor.
Men det ska funka och funkar det inte så löser jag det.
Klart slut.
 
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0