Kårhuset 25 år

2014-10-26 / 16:42:14

En sådan kväll hörrni. En riktigt lyckad och bra kväll!
 
Gårdagen började 13:00 då jag, Johanna, Shielo och Carl-Johan pyntade hela kårhuset. Mycket jobb som tog tre timmar, men vi blev otroligt nöjda och med facit i hand så måste jag säga att det var värt det.
 
Dock ska det poängteras att Maitraiders (Kårhuset grannar) hjälpte oss jättemycket med ljuset i salen Ve. Det blev riktigt snyggt och vi är otroligt tacksamma för konstruktionen och dealen de gjorde med oss:
 
 
I samarbete med Licor 43 och Jägermeister (eller rättare sagt bolagen som äger varumärkena) fick vi otroligt mycket sponsrade utssmyckningssaker. Ballonger, drinkpinnar, servetter, vimplar, tyg, glas och t.o.m en minikyl. Det ska sägas att Johanna är den som ska tackas för detta, då det var hennes idé. En otroligt superbra idé!
Detta blev resultatet:
 
 
Jag och Johanna hastade oss hem efter att dekorationerna var klara, då vi båda skulle jobba under natten. En bultande huvudvärk tog därmed tag i mitt huvud och tröttheten slängde sig in i min kropp som om jag gått in i en vägg. Bra början på kvällen var min första tanke. Men efter lite sömn, mat, alvedon och resorb, var natten räddad.
 
Cyklande tog vi oss tillbaka till Kåren vid nio.
 
 
Natten blev jättelyckad i mina ögon. Gästerna var nöjda och personalen lika så.
En helt fantastisk kväll med mycket folk!
 
 
Att få va en alltiallo-hustomte under kvällen var perfekt, slängde mig in i barerna som bartender lite då och då.. hämtade öl, diskade, minglade...
Efter 02:00 blev det några timmars städande, som gick undan väldigt snabbt.
04:12 - som egentligen var 05:12 (omställning av klockan you know), la jag huvudet på kudden och tänkte tillbaka på kvällen och hur bra den blev.
 
 
Tusen tack alla ni som gäster och personal för att ni kom och för ert engagemang. Guld värt!
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra gjort, fina kusin!
Kram,
Sanna

Svar: Åh tusen tack fina Sanna! Kram :D
Erika Olofsson

2014-10-28 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0