Födelsedagskalas som heter duga!

2014-09-23 / 00:08:20

Vilken helg hörrni!
Den började faktiskt planeras redan i somras och var ett riktigt roligt initiativ från Toves sida som utvecklades till en kanonfest för oss båda.
 
Men min helg började faktiskt redan på torsdagskvällen, efter ett möte med den här utsikten:
 
Det var riktigt kul å lyxigt att avsluta veckan så.
En fika med Sanna, Amanda å Ullis å så var helgen fullbordad.
 
Fredagen förgylldes med Dollar och Birsta med Tove.
 
Hela fredagskvällen och lördagen tog jag tag i min ack så ovackra lägenhet.
Den blev tillslut anständig, vill jag påstå. Lite roliga förberedelser till the party blev detta:
 

-Fylldes! Riktigt kul grej! Rekommenderar till alla fester!

Så här gåre när man ska köpa ballonger på Dollar utan att läsa på ettiketen vad vi faktiskt köpte haha ^^ Men dom var ju rätt "fina" ändå och prydde läggan kanonbra.
 
- Man tager vad man haver ^^
 

Humor är den bästa kryddan!
 
Därefter gick timmarna snabbt!
 

Plus många fler super fina personer som kom och gick under kvällen.
Uppskattar ett trettiotal på mina 44 kvm.
Väldigt, VÄLDIGT nöjd över denna tillställning.
 
Det var verkligen hur roligt som helst och alla verkade vara nöjda. Mindre kul var det dock att få besök av Securitas, älskade mina grannar (som faktiskt var varnade) just då, kl 00:00. :))))
Men men, ingen varning blev tilldelad och tack vare snälla grabben på Mitthem behövde jag inte betala denna gång. Verkligen jättesnällt!
 
Så det blev en jättefin kväll som sagt! Vi for iväg till Kåren en sväng, vilket var dragit och awesome!
 
 
Innan vi for iväg till Oscars en sväng vilket senare följdes av en välbehövlig hemfärd.
Blev även märkt:
 
 
Jo men visst!
Även om min söndag inte spenderades så mycket till fots ^^
Så blev jag faktiskt ett år äldre. 23 år. Himlarns nöjd hittills må ja säga!
So bring it on Life!
 
Jag är jättetacksam för den här helgen och alla som kom, som gav presenter, som grattade, som var allmänt trevliga. Verkligen jättetacksam. Det blev en kanon födelsedagsfest som jag kommer minnas länge!
 
Andra dagen på mitt 23 åriga år, tog jag och min lejonman oss till jobbet med en härlig höstskrud.
Äntligen höst!
Fantastiskt fina höst!
Nya mål och nya möjligheter å håll gärna en tumme eller två åt mig så fortsätter den så bra som den börjat ;>
 
 

Men veckan blir spännande!
Imorgon är jag fransmodell för Salong Barock! Ska bli jättekul
och till helgen vankas långväga besök, vilket kommer bli suveränt! :D
 
September<3
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0