.:Harmoniska helg:.

2014-09-28 / 22:41:37

Jag överdriver inte när jag säger att det har varit en jobbig vecka.
Att därför få välkomna päronen på fredagkväll var otroligt roligt!
Vi firade att jag blivit ett år äldre med presenter, té, god mat och massa trevligheter under hela helgen.
 
För att summera lördagen kan vi nämna ord som shopping, god mat och skratt.
En fantastisk lördag helt enkelt som spenderades till mesta del ute på Birsta. Jag fick bland annat en ny spegel (då min förra kände för att hoppa ner från väggen) samt en skohylla (pysslade ihop den på kvällskvisten, vilket alltid är kul - Mvh pysselnördN).
 
Vi avrundade kvällen med en födelsedagsmiddag på Torget.
Mums mums!
 


Har fått massa hjälp med ditt och datt i helgen men framför allt haft världens bästa sällskap.
Så tacksam för att ni kom och hade en superfin helg med mig :D <3
 
Min söndag har spenderats med matlagning, promme och sortering av papper samt tusen tékoppar då ett stycke rethosta ej vill ge sig (fast jag hade nog druckit lika många tékoppar ändå).
 
Vikt origamifjärilar har jag gjort dessutom, för att pryda mina ack så tråkiga dörrar här i läggan. Visst piffade dom upp?
 
 
 
 
Riktigt nöjd med min lilla pysselverkstad.
 
Har ni någon gång spänt er, fast ni inte vetat om det? Gått med spända axlar en längre tid för att sedan slappna av i ett inre lugn när någon påpekar detta?
Lite så har den här helgen varit för mig. En vecka fylld med spända axlar har bytts ut mot en helg fylld med harmoni och avslappning. Helt underbart med andra ord.
 
Nu hoppas jag den fortsätter i det tecknet, även om jag vet att nya utmaningar väntar.
Men man ska alltid ha saker att se framemot.
Den här veckan ser jag mest framemot dansuppvisningen på lördag med Chair-gänget. Det kommer bli suveränt, ska bara nöta stegen till tusen på onsdag. Woop woop!
 
Tack och Godnatt
//Erika
 

Kommentarer
Postat av: Rebecha

Sv,
Hihi, hemlis! ;) Den som väntar på något gott... ;D

2014-10-02 @ 09:57:20
URL: http://rramstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0