Semester

2015-08-14 / 18:57:37

Vem älskar inte semester?
Det sköna livet utan måsten? Älskart!
 
Min semester började i Svallet med en kaos dag med möten hit å dit och lite jobb på Invito. Väldigt kul! Sen fortsatte den till den vackra staden Östersund till mina Ö-sundsbrudar. 
Jag, Serre, Recha, Jossan å Leo käkade en grym middag innan vi gjorde Stråket. En kanonstart på veckorna.
 
Sen bar det iväg. Stor familjemiddag väntade med båda bröderna med familj. Älskart!
 
 
 
Sen förflöt veckorna som solsmält smör i mannagrynsgröten.
Vi byggde pussel i massor, brorsbarnsbus, bakning, en tripp till Stor Finnforsen med Pe och Gustav, en tripp till stan te Linnéa, Johan, Jossan, Serena å Peter samt en fin tripp till Härnösand.
 




Måste även dela med mig av detta recept.

En rulltåra skuren i bitar täcks över hela botten och upp över öronen på en skål. Därefter: GLASS. Utsmetat över väggarna. Klippta Delicatobollar täckte sedan ytan och därefter en hög med grädde, bananer och mandariner.
Snabb efterrätt deluxe! ^^
 
 
Måste ju även nämna den eviga filmen: Sharknado som vi nördade. Fantastiskt kass film, men tydligen så pass bra att vi såg allihopa. Lyckat Hollywood!
 
Hur som.. efter dessa fina dagar bar det iväg till fjälls.
Här njöt vi med glögg, go mat, promenader och.........
 
 

DOWN HILL
 
 
Jag och faderskapet tog oss upp för fjället och körde nedför med cyklar. Vem kom ens på denna idé?
För min del var det: 60% Panik och 40% Kul.
Bromsfingrarna jobbade som aldrig förr och adrenalinpåslag gånger 1000. Men det var samtidigt kul i de backar och banor där man hade kontroll.
En utmaning som heter duga!
 
Så avslutades min semester och Svallet väntade bakom hörnet.
Tack för denna gång familjen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0