Glad Söndag!

2015-02-15 / 10:38:14

Godmorgon kära söndagsfolk!
Idag är en solig dag i Svallet må jag säga, även om den genom fönstret ser kall ut (kan även bero på att termometern skvallrade). Hur som haver anser jag att denna dag kommer bli himlarns fin, det kan jag nästan slå en kullerbytta på iaf.
 
Måste även ta och berätta om min fredag. Den bestod nämligen av en snabbtripp ut till Birsta där jag fick byta mina skor (Tack DinSKo) samt köpa en uuuurfin tavla.
 
 
Gallerix levererar som alltid<3 Jag är inte ett fan av sådana dära "carpe diem" och "Kärlek är så fiiiiint" tavlor men sådana här, lite ironiska.. lite...spetsiga tavlor är helt min grej. När utformningen dessutom var på glas och priset inte var så högt så kan man ju inte låta bli att slå till ;)
 
Men inte bara detta förgyllde min fredag, utan ett brev hade förflyttat sig från en brevbärares hand till mitt krypin. Ett himla fint brev från min kära mor å far som innehöll ett hjärta:
 
 
Supergulligt! :D
 
Om vi hoppar tillbaka till den här morgonen så har den bara börjat.
Jag tror den kommer förgyllas med en eller fyra tékoppar och risifrutti. Mmmh...
 
Glad söndag på eder!
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0