Stockholm

2015-02-13 / 23:26:14

Förra helgen befann jag mig i storstan! Det var amazing!
 
Allt började med en tågresa som slutade i Upplands-Väsby där jag, Michelle, Nicole och Kevin käkade på The White Horse. Verkligen supergott och trevligt ställe!
 
Dagen efter spenderades i city. Shoppade t.o.m, jorå! Det blev ett lypsyl-stift på Pressbyrån. Innan lunch på Jensens och en härlig promme runt Sthlm.
 
Därefter käkade jag, Mich och Chris på "Mr French".
 
Lyx toa! Trevligt!

Käkade en så sjukt god förrätt... Sotad biff med friterade kapris.. ord kan icke beskriva detta.
 
 
En fin dag, avslutades på en pub med lite vänner till Mich innan hemfärd. Hua för alla dessa bussar och tider som ska passas ihop.. en annan vill ju bah ta cykeln å trampa hem liksom? hehe
 
Men hur avslutar man då en sån här bra helg?
Jo Mich hade en överraskning i bakfickan! Fjärilsmuseet i Haga som av en händelse även har hajar ;)
 

 

Sedan bar det iväg hem till Svallet igen. Hade verkligen en kanonhelg! Så glad att jag fick komma ner och träffa goa vänner och umgås. Supertrevligt! Misstänker att jag snart kommer ner igen minsann.
 
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0