Den dära helgen!

2015-06-17 / 00:14:12

Ironin att jag först konstaterar att jag uppdaterar oftast på söndagar, så när söndagen kom så gjorde jag icke detta?
 
Hur som helst, jag hade en kanonlördag måste jag säga. Men innan den förflöt in i veckan, så målade jag faktiskt ett vinställ. Vann ju nämligen ett vinställ i vintras på en pimpeltävling.
 
Jag och mamma hade exakt samma kommentar kring detta vinställ. När vi kommit hem efter tävlingen drog jag fram det, ställde det i köket, för att kika hur det såg ut. Vi tittade på det i ungefär två sekunder innan båda mumlade "Jaa..nää..hmmm..". Exakt samma tanke for genom våra huvuden. Det är med andra ord inget någon av oss hade lagt pengar på.
 

Hur som helst, så var det riktigt kul att få måla skapelsen som numera är helvit, funderar på att göra lite röda krussiduller.. men den som väntar får se. Vinet som är demonstrerat i stället var förresten en pärla att rekommendera, om du (som jag) gillar lättdruckna, söta roséviner.
 
Lördagskvällen spenderades hemma hos Amanda och Anders tillsammans med en hel rad med stjärnor! Det var grymt trevligt! En riktigt bra kväll.
 
 
Vill även rekommendera denna bål! Red Gold (otroligt toksött vin) tillsammans med hallonsoda och bär. Frukt(!)ansvärt gott och perfekt en varm sommarkväll.
 
 
Knasigt nog tog jag inte så många bilder denna kväll, förutom alla som låg ute på Snapchat en stund.
 
 
Himlen färgades alldeles rosa innan kvällen var slut.
Tack för den<3
 
Nu väntas en spännande midsommar!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0