Happy Thuesday

2015-06-09 / 22:29:28

Halloj!
Det här med poddar har inte varit riktigt min grej. Postcasts alltså. Inspelade röster som pratar om ett specifikt eller ospecifikt ämne i cirkus en timme. Ens öra har ju hört talas om Fredrik och Filips podcasts, Alex och Sigge osv. Jo då, jag har givit dessa grabbar en chans att ägnat en timme eller två av mitt liv på att lyssna på detta.
 
Var det värt det?
Nej, tyvärr inte.
 
Men tillåt mig förvånas, när mina öron nåddes av en podden "Relationspodden" med Bingo Rimér och Katrin Zytomierska. FANTASTISK PODD!
Jag tror det lyckade konceptet ligger i deras personligheter, ärligheten, humorn och att de har frågor som kommer utifrån och med andra ord pratar om andras problem, fast med en personlig touch. Sen såklart måste man kanske ha ett intresse för relationer och sådant. En annan som älskar att analysera sönder saker, älskar naturligt podden.
Rekommenderar den hur som helst, perfekt att lyssna på vid städning eller diskning.
 
 
Annars har jag haft en fantastisk tisdag. En milsten är dragen och ner dunkad i backen. Känner mig nöjd och det kommer bli en bra höst. Kanske till och med en kanonhöst? Spännande!
 
//Den där blonda bruden
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0