Hej hej torsdag!

2015-03-27 / 00:07:01

Phu! Snart helg. Känner att kroppen vill vila huvet och kämpa lite fysiskt på ett gym eller liknande.
Men ännu äro vi icke i mål. Kämpa kämpa!
 
Men mina mornar förgylls av chiapudding! Grymt gott måste jag säga och sjukt enkelt!
2-3 msk chiafrön och 2 dl mandelmjölk, rör om och tillsätt t.ex. vaniljpulver. Jag har tagit vaniljsocker de senaste dagarna dock...inte så nyttigt, men gott.. rekommenderar dock inte kanel eller kardemumma, då dessa tog över smaken totalt.
 
 
Nämen! Lite selfies har man ju hunnit med, tillåt mig visa upp dessa (eller scrolla ner) ^^
 

 
Tvingade med Shielo på ett hörn.
 
Men det har faktiskt varit en ganska händelsefull vecka!
Bland annat avnjöt jag, Shielo, Rickard, Andreas å Sara goda hemmagjorda hamburgare på APA i onsdags. En trevlig AW med styrgruppen från Kårhuset helt enkelt.
 
 

Å ikväll (torsdag) bjöd Kårhuset på våfflor till våra härliga medarbetare och Studentkåren bjöd på Bio. Trevligt!
 
Så nu laddar jag mina batterier för sista arbetsdagen innan helg med Sabaton i lurarna. Tänker tillbaka på min å Michelles stunder då vi kunde sitta å lyssna på bra metalmusik en hel kväll, eller när vi såg på Sabaton i Rockstad.
Denna fantastiska musik<3
 
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0