Lofsdalen - Bankett - Jonathan

2015-03-21 / 01:44:28

Stor uppdatering kommer här! Shit pommes, det har ju hänt massor!

Jag, Ullis, Pontus och Amanda var uppe på norra berget en solig söndag. En riktigt härligt må ja säga!
 
Men mer saker än så har ju faktiskt hänt, dessa veckor. Vi har bland annat haft Jäger event på Kårhuset (ett välbesökt sådant).
 
Jag och Tove har spelat Bingo! Min första gång. Kika! Så sjukt nära miljonen. Det kändes som om när man är på pimpeltävling och tappar den största baddaren i håle, man slänger sig ner med barhännran i kallvattne och känner stjärtfenan mellan fingertopparna. DEN känslan är inte rolig. ^^
 

En veckas fjällsemester har jag även hunnit med. Det var en grym vecka!
Päron och vänner i stugan. :)
 
Lyckades fånga Bonsai på bild efter mycket om och men.
 
Sveg levererade<3
 
 
Slalom<3 Outfit efter hastighet i åkandet. ^^
 
Lite skidor på längden blev det dessutom!
 
Lofsdalen visade sig från sin finaste sida. Hit ska du åka om du älskar vackra vyer, oälskar köer och känner att de här med snö är din grej. Vackert, njutbart och avkopplande!
 
 
Min sista lördag på semestern firades med Elin och Emmelie på Oscars. En riktigt trevlig kväll!
Dagen därpå spenderades i solen. Sudoku, té iklädd rött läppstift.
 

 
Måste även ta tillfället i akt att visa min vidareutvecklade blomma! :D
 
Jorå, det händer grejer ^^

Shielo har också visat sig från sin bästa sida i veckan :D

 
 
Min gårdag spenderades på Kårhuset i hela 14 timmar. Jag var nämligen sittningsansvarig för SAAMs bankett. Det innebär en hel massa planering, delegering och tankeverksamhet.
Det var riktigt roligt med andra ord, vi var en riktigt härlig klunga med positiva människor som körde rent och härligt teamwork! Grymt kul!
 
Det kändes dock i fötterna idag ^^
 
 
Någon som såg solförmörkelsen idag förresten? Jag som trodde det skulle bli kolmörkt blev ju lite besviken må ja säga. Men att ha "eftermiddagssol" på en förmiddag var ju också coolt. ^^

 
 
Men hörrni! Jag har blivit FASTER igen! ÅÅh jag kan fortfarande inte riktigt förstå det... Men härliga Mackan å Malin har fått en till son, vid namn Jonathan<3 Det skall firas! :D

 
 Ha dää!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0