Dagarna på dagarna

2015-05-19 / 23:51:27

Kommer ni ihåg den reklamen? David Hellenius gjorde en parodi på Mads Mikkelsen resereklam med den titeln. Dagarna går verkligen på dagarna just nu. Det är inte många veckor kvar på terminen och såklart är detta vår mest hektiska tid förutom insparken och julsittningarna.

Idag har vi dukat för 99 personer, jag, Shielo å Gustav.

Blev riktigt snyggt! Det tog x-antal timmar (ni vill inte veta) men snyggt blev det och nöjda blev vi. Så nu håller vi tummarna att sittningen kommer gå galant och att gästerna blir supernöjda.

Men kristi flygare har ju dragit oss förbi!
Måste säga att vår första lediga dag (torsdagen) var den bästa dagen jag känt på otroligt länge. Känslan av att själen och kroppen kör en high five. Den känslan! En totalt utvilad dag från början till start. Fantastisk känsla.

Men förutom avkoppling bestod min helg av massa promenader, en härlig brunch med Elin, avslutningsfest för Emma, Nicklas och Elias med lite Kårfolk samt avnjutigt världens godaste kladdkaka med Shielo. Wow! Kvinnan kan baka (och laga mat för den delen)!

Sundsvall visade sig från sina bästa sidor:


 
Fattades bara ett vårskrik!
Magiskt!

Fick även besök av brodern med familj på söndagsmorgonen, otroligt roligt att ses igen! Det dröjer nog minsann inte lika länge till nästa gång! 
 
Men nu ser jag framemot en kanonvecka!
Sen äre sista växeln som läggs in inför terminsavslut, let's do this!
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0