Phu!

2015-11-15 / 23:09:37

Vilken vecka... känns riktigt gött att den är över.
 
Men det är väl så.. ibland har man riktigt bra veckor och borde köpa minst sju trisslotter och ibland har man riktigt dåliga veckor där man inte borde gå ut utan hjälm.
Lyssnade på Alex och Sigges Podcast, dom pratade om att det kanske är så att det alltid måste finnas en balans av gott och ont. Att världen alltid kommer sträva efter balans. Vet inte jag, men kanske att det är så. 
 
Förutom att jag haft kontakt med ett fåtal otroligt otrevliga personer och att min bils batteri inte mår så bra..denna vecka. Så har det funnits ljusglimtar också! Även om dessa saker ha tagit mest energi.
 
Johanna har fyllt 30 år! Väldigt kul att få joina detta party som hölls på Norra Berget i en loge. Jättegod mat och trevliga människor. Till saken hör att jag gick dit själv, kände bara Johanna men tänkte att det kanske blir en rolig grej? Det finns ju aldrig en större möjlighet att träffa nytt folk så som sådana här gånger.
 
Vi sjöng många roliga studentsånger, speciellt "Stad i Ljus" blev min favorit. När alla tog i armkrok och sjöng för full hals. Eller siffersången som är fylld med siffror men sjungs i melodin "Ritch ratch filibom..".
 
Trubaduren var dessutom helt fantastisk, som spelade in ljud medan han stod på scen, vilken fick alla låtar att låta som ett helt band. Det var en väldigt rolig kväll helt klart!
 
 
Ny vecka, nya möjligheter.
Mål: Läsa boken jag lånat. Sälj av Fredrik Eklund.
Hinder för målet: Mina ögonlock som tenderar att falla ner kring 21:00 eller tidigare.
 
Ha dä!
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0