Fun Week

2016-04-12 / 20:36:05

Från Hell week till Fun week. Typ. Isch. Förra veckan är helt ok om vi glömmer bort med andra ord. Men desto roligare blev denna.

Tror ni förresten oxå på det? Att världens energier alltid strävar efter jämvikt? Händer något dåligt, så måste det hända något bra osv? 

Hur som helst i lördags gick jag och Shielo till norra berget och käkade våffla. Fantastisk utsikt, svindyr våffla, vackert väder, vad kan man mer begära? Det var en kanonförmiddag.


Jag tog även och investerade i min första "målarbok för vuxna". Love it! Min vän och fd klasskompis Emelie har ju gjort en målarbok och fått den publicerad, så en sådan blev det!


Svinkul och väldigt avkopplande. Rekommenderas till alla.

Något annat jag tog mig tid att göra är proteinbars (stolt)! 



http://www.styrkelabbet.se/baka-proteinbars/

Fantastiskt goda blev dom! Smakar absolut inte chokladkaka, utan snarare än mättande bar med smak av choklad. 

Mmh! 
Så fortsätter en bra vecka. :) 

//Erika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0