Hello Sunday Funday

2016-08-14 / 20:37:40

Nja, så himla roligt har det väl inte varit idag... Men det har städats och tvättats iaf samt tittat på min fantastiska kollega Sofias vloggar! Måste få rekommendera dessa: 
Länk till Sofias Youtubekanal
 
Det som är bra med sånna här söndagar, är ju dock att man känner sig effektiv. Tvätten står på samtidigt som man kikar på en vlogg, samtidigt som man plockar ihop disk. Jag känner mig effektiv och samtidigt börjar jag förstå att mitt sinne blir mer och mer... ja låt oss säga multiaktivt. Jag börjar få svårt för att bara göra en sak. Ser jag på tv, vill jag sitta med mobilen samtidigt. Städar jag, måste jag ha på musik. Känns det igen?
 
Något jag inte hann med idag var tyvärr att diska. Himla typiskt. Något annat jag har varit sämre på de senaste veckorna är det här med att komma tillbaka till träningen. Shit pommes vad segt det är! Så typiskt mig att inte hitta tillbaka... ÄN. Men det kommer.. intalar jag mig själv. Just nu är det inte så stor koll på varken kost eller träning. Men samtidigt vill jag inte börja för tidigt, ifall sinnet skulle få för sig att det plötsligt är det tråkigaste ever.
 
Nej, jag vill börja precis när jag känner att det känns roligt. Börja lite smått nu.. å trappa uppåt när det känns bra. Det är väl en bra strategi? Inte sant?
 
Måndagsträning imorgon med andra ord. Deal? Deal.
 
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0