Tjena Torsdag!

2016-08-10 / 22:00:07

Snart tittar torsdagen lämpligt in i veckan. Tycker nog bestämt att det går fort, dagarna. Eller vad säger ni? 

Började veckan på sämsta sätt, men nu har den faktiskt börjat ordna upp sig. 

Tog på mig spenderar byxorna idag till och med! Det händer inte varje dag mina vänner. Icke! Men min fina Compaq. Min dator som varit med mig genom...lägga till lägga. Har blivit fruktansvärt seg och det har förflutit många månader där jag har tänkt tanken.. 
Men så tog jag steget på Elgiganten idag och köpte en ny. En godtrogen PC, vill jag iaf tro. 

Jag hoppas jag blir nöjd. Avslutade dagen på Pole Point Studio med lite Chair Dance. Fantastiskt roligt!

Inte konstigt att man är trött. 👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0