Sommardagar

2016-07-20 / 16:12:59

Här ligger jag och har det ruskigt bra. Även om det är svårt att verkligen känna in att man har ledigt? Att verkligen förstå till 100% att vardagen fick ett abrupt slut och ledigheten tog vid i tre veckor. 

Men men! Det är väldigt skönt här i Ström. Solens strålar prickar de bleka benen och magen maler ner god mat. I like it! 

Kom förresten precis från fina Emma å Glenn. Snackade ikapp oss och käkade en fantastisk äppelpaj. Yummie! 

Hunnit med en hel del andra saker med, fira Malin som fyllde år igår, varit på lekland med brorsbarna och befunnit oss på loppis i Junsele.


Kolbullar ❤ Alltså tänk att något så enkelt kan vara så gott? Fruktansvärt gott! 

Tog även och slängde ihop min tonfiskröra här om dagen. Vilket fick mer än väl godkänt! 


Apropå apröra, så berättade bror min om ett nytt sätt att träna kondition. Jag som oftast fuskar på denna del eftersom jag diggar styrketräning lite mer än kondition, har inte riktigt kommit fram till något roligt sätt att träna det på (förutom dansen såklart).

Så min kondition blir oftast rodd innan styrka samt trappmaskin/pw på rullbandet efteråt. Men! Tobbe berättade att man kan köra intervaller på 10 sekunder gånger 10. Att man maxar allt under tio sekunder och varvar mer, maxar tio osv.. 

Provat detta två gånger nu fast på 3 km. Fungerar riktigt bra! Speciellt på mig som fungerar bäst explosivt, jag är helt enkelt (ännu) inte en uthållighets människa i löparspåret. 

Testa vet ja! 
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0