Kalasigt

2016-06-19 / 09:12:43

Glädje är ju en fantastisk känsla, speciellt när den upplevs med flera människor. Inte sant? Jag har haft några riktigt kalasiga dagar med fina människor i dagarna som har förflutit. 

I torsdags firade jag och Ullis våra vänner Amanda och Sanna som fyllt 25 år. Väldigt kul! Vi bjöd på en god paj samt kladdkakemuffins, jordgubbar å grädde.

Därefter fick dom leta reda på åtta ballonger, i ballongerna fanns ihopvikta bilder som bildade ett pussel. 


Bilderna visade i sin tur vart paketen fanns. ^^ lite klurigt ska de va tycker jag! :D 
Båda fick ett kit med massa grejer så som nagellack, bars, shaker, örngott(fågelgodis höhö) etc! Mycket uppskattat och roligt att få bju på. 

Efter denna grymma kväll nalkades fredagen. En bra fredag över lag, men som toppades av att Malin var på besök. ❤ Sjukt roligt! Jag bjöd på snacks medan hon gjorde en sjukt god rabarbersmojiito, på egengjord(!) rabarbersirap. Mums mums! 

Vi hann med massa snickelisnack och skratt innan vi åkte ner till stan å käkade på Biteline. 


I somrigt gröna klänningar å kjolar strosade vi till Q-bar där en vän till Malin befann sig. Lite godricke på Invito avslutade kvällen och vi tog apostlahästarna hemåt. 

Lördagsmorgonen blev även den fin, med gofrukost och sådant. Malin ville även prova en håruppsättning på mig, så sagt och gjort: 


Häftigt va? Jag lät nog lite skeptisk i början tror jag. Men ju längre tiden gick så vande jag mig vid den och kände mig väldigt modern. Tusen tack Malin för att du ävlades och gjorde den ❤ 

Min lördagsförmiddag fortsatte mot Njurunda och dop för sonen till mina vänner Malin och Robin.

Ett fint dop ❤ Finast var att Malin sjöng en underbar sång till lilla A. Tårögd blev man.
Därefter körde vi vidare till Njurunda kyrka för dopfika. Frittä var ju oxå med, himlarns kul att få se henne och alla andra kompisar man inte sett på länge. 


En fin dag blev det. Tack Malin å Robin för det ❤ glad att man få vara med på så mycket. 

Att sedan få dumpa ner sig själv i soffan med en god bok och massa té var exakt vad min kropp och knopp behövde. Jag har ju förresten investerat i Katrin Zytomierskas nya bok "Bucketlist" och hittills verkar den bra. 

Hej Söndag! 
Idag blir det hemmapyssel, kanske en promme, lite träning och mer avkopplande läsning. Men först en tékopp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0