Du ska inte tro det blir sommar..

2016-05-07 / 14:28:24

Jobb, ledig, jobb, ledig.. Konstig vecka! Men väldigt trevlig sådan. 
Slutade 13:00 i onsdags, åkte hem och tog vara på dagen med alla sysslor som annars helgen skulle kantas med. Not! 
Jag sov. Kliver upp extra tidigt numera för att hinna med en promenad innan jobb, kanske var de det som gjorde att jag somnade i soffan till pratet av P3 dokumentär? 

Förbannat bra dokumentärer btw! Rekommenderas! Tiden går snabbare när man lyssnar till något intressant. Rekommenderar extra mycket "Peter Rätz". 

På kvällen var jag på grillkväll hos Nylander med Shielo, John och Elin. Trevligt! 


Måste även berätta att jag träffade på två katter under promenaden i fredags. Bland annat denna som jag mötte för ungefär ett år sedan: 

Otroligt kelfulla, kortare svans och burriga pälsar för att behålla värmen. Minns hen som i princip strävhårig men nu blev hen nästan helt mjuk av all päls.

Mysigt med kattsällskap! 

Just nu ligger jag dock i gräset. Klockan är strax efter två och solen lyser. Dock är inte sommaren riktigt här än. Det blåser kalla vindar som gör att man nästan vill gå in. 

Men men början på en varm sommar vill jag hoppas.

Hej hopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0