Moder

2016-05-29 / 22:53:03

Dagen har förflutit med en hel del matlagning. Spenderar nämligen hellre fyra timmar i köket på en söndag, än att laga mat varje dag. Så idag blev det massa chili con carne och kycklinggryta. Perfekt till matlådor och riktigt gott! 

Något annat som symboliserar just denna söndag är ju Morsdag! 

Vill därför ta i akt att hylla min mamma! Hon är bäst! Hon är omtänksam, en riktig planerare och hon kommer alltid med bra råd. ❤ 

När jag tänker på henne får jag upp många bilder i mitt huvud. Framförallt så klinkar tonerna av Cat Stevens, Katarina and The Waves och kanske även lite Beatles in i bilden. Därefter gärna en sjal, något i blått och ett silverarmband. Skratt, linfrön och talesättet "dra mig på en tallpinne" trillar även in i bilden av henne. Bäst!

Älskar dig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0