Hallå där lördag!

2016-11-26 / 20:50:59

Det finns inget bättre i min värld just nu än att ha en hel helg för mig själv. Hinna med alla hushållsysslor, hinna landa i sig själv, hinna fundera och bara vara utan krav. I love that. Men jag skulle självklart inte uppskatta dom lika mycket om jag inte hade mer livfulla helger också. <3
 
Apropå apröra så har nästan all min rö-färg gått ur mitt hår. Det tog ungefär en månad för Manic Panic färgen att gå ur.. och jag vet inte riktigt hur jag ska deala (om min kollega Mats råkar läsa detta inlägg så vill jag bara förtydliga för farbror som inte gillar när jag blandar in engelska ord, att dealar = Hantera) med denna färg som nu uppenbarar sig.
What to do?
 
 
 
Nu är den ju tyvärr mer dassig, rent ut sagt... Tips? Toning igen? Färga? Kan man färga själv med någon bra färg från affärn som är i klass med frisörfärg?
 
Annars vill jag faktiskt berätta att jag PRECIS bokat in mig på ett Yoga-pass på torsdag. Hör och Häpna! Sist jag provade på yoga trodde jag nämligen var den sista. Jag var runt 14år, hade inneskor, handbolls shorts och tischa samt stelaste kroppen någonsin. Kände att jag verkligen inte passade in i den "mjuka miljön". MEN nu har jag läst på lite om kläder och dylikt och lär komma i en mer passande outfit och sinnesstämmning.
Tänkte faktiskt även prova på att motionssimma imorgon. Kan ju vara kul?
DECEMBER - THE PROVA PÅ VECKA NUMBERO UNO.
 
En bra uträkning:
Lugn helg + Arbetarvecka + Aktiv fritid med nya saker + Mich kommer och hälsar på helg(!!) = BRA!!
 
Eller hur? Mmh.. man ska utmana sig i livet har jag hört. Ska bli spännande!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0