Hej Onsdag!

2016-11-16 / 20:05:03

Jahapp.. så var det min tur att dra på sig någon form av förkylning. Eller ja.. ont i halsen och någon form av trötthet har lagt sig som ett täcke över mig.
 
Men innan detta hände så hade vi ett USA-val.
 
Att vakna upp till den nyheten var inte något jag såg framemot. Var så tvärsäker på att Hillary skulle vinna? Vi får väl vänta och se vilka vallöften Trump verkligen tänker genomföra. Men jag hade personligen sett en annan vinnare i vita huset.
 
Efter detta val.. kom plötsligt fredagen och jag, Amanda och Sanna firade Ullis som fyllde 25 år! Woop woop! Vi gav henne en tid att vara redo, sen kidnappade vi henne till stan.. gick runt en sväng.. och hamnade på Pinchos!
 
 
Yummie yummie!! Så gott som vanligt. Ullis fick massa fina och goda doftljus och Pinchos personalen kom med efterrätt och sjöng. Riktigt roligt och en riktigt fin kväll! :D <3
 
Efter en nattssömn kom Marcus, Malin med barna Nova och Lucas! Sjukt roligt. Jag bjöd på spagetti och köttfärssås innan vi drog oss till Leos Lekland. Åh jäklar?? Va stort det var!
Här trodde jag att lekland innebar typ en rutschkana och ett bollhav, men det här var riktigt stort. Gångar och hängbroar, måånga rutschkanor, en vulkan att klättra upp på.. osv osv. 
Vi hade väldigt roligt där, både stora och små ;)
 
Efter en fartfylld dag så käkade vi på Biteline och drog hem för att sova.
Söndagens äventyr innebar Himlabadet och äventyrsbad. Lekarna och det härligt varma vattnet... allt var kanonbra! Att få skratta med sina brorsbarn, busa med dom och ha en sjukt härlig stund med bror och Malin, det är riktigt roligt. En fin och uppskattad helg.
 
Helgen kändes liksom längre? Men även den hade sitt slut och en ny vecka tog vid.
Såg ni supermånen?
 
 
Jag fick  ingen riktigt bra bild på den.. men det är alltså ljuset i ca mitten av bilden.
Den kändes dock väldigt mycket större på dagen? Som en stor orange boll på himlen. Men läste någonstans att månen egentligen är exakt lika stor hela tiden och att det är en synvilla :o
Spännande!
 
Så rullar veckan vidare mot sitt slut
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0