Oh those autumn days..

2016-09-04 / 20:15:35

Fredagens filurigheter tog mig till Kung Loui för att ha en fin kväll med Camilla. Vilket vi lugnt kan säg att vi hade. God mat och fantastiska drinkar. Bartendern Tove gav oss den bästa servicen och bevisade att man inte bara kan blanda Disaronno med mjölk utan även med citron, Disaronno Sour blev en hit.
 
Träffade även på Sarah! Har ju inte hänt sedan i våras! Det är något speciellt med att möta människor man inte sett på länge.
 
På lördagskvällen tog jag, Ullis, Amanda och Sanna oss till Vezzo. Vezzo var dock inte riktigt som jag hoppats på. God mat, kalla plåtstolar (snyggt men inte skönt), en dryyyg bartender och väldigt högljutt. Kalla mig gammal, men jag har fruktansvärt svårt att koncentrera mig på en konversation när det är väldigt mycket ljud runt om mig. Det är troligen därför jag älskar Innergården, mysigt och lugnt.
 
Men sällskapet var det inget fel på! Våra konversationer såg ingen horisont och samtalsämnena var av stor variation. En grym kväll.
En parantes: Provade Vezzos tiramisu.. och den kunde inte mäta sig med varken Roms eller Londons.. på långa vägar. Sry! London har fortfarande första platsen.
 
Men jag har ju förändrat mig en aning! Mitt morotshår förvandlades till ett passionerat lila hav över några timmar. Salong Barock<3
 
 
Tvåtusen selfies senare... Det jag egentligen vill visa är att Benjamin på Salong Barock gjorde ett kanonjobb. Håret skiftar nämligen fruktansvärt mycket. I ett ljus blir det vinrött, i ett annat mörk lila eller rosa. Bilderna gör inte håret rättvist, ty det ser inte ut som något av dom ^^
Ni får helt enkelt slänga iväg ett sms, träffa mä å si för er själväää.
 
Söndagsbestyren har inte varit många. Men ser framemot nästa vecka.
Det vankas bröllop people!!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0