Lördagsglädje

2017-08-13 / 14:10:54

Att få åka på födelsedagsfika till Härnösand är minsann inte dåligt! Det var nämligen precis vad lördagens eftermiddag handlade om. 

Firade nämligen Sofia och Tilde som fyllt år, några timmar mitt i Härnösand på en mysig gräsmatta. Supermysigt och jättetrevligt. 

Gav Sofia lite magnetiska kattarslen(jättefina) och alla barn en melon/godispåse 👌 Men sen fick jag paket? Så sjukt oväntat. Men blev väldigt glad! Sofia hade hittat små hajar i plast, som man hänger på glaskanten för att hålla reda på vems glas som är vilkens. Sniglar som man sätter på tékoppen för att hålla uppe tépåsen och(!) en T-shirt (se nedan) med ett underbart tryck. Älskart! 


Det blev en grymt fin dag i Härnösand innan det begav sig hemåt igen. Ett ombyte senare så befann jag mig på Udda (en tapas restaurang i Sundsvall). Här mumsade jag och en härlig hög med brudar på allt från pilgrimsmussla till sparris 👌 Gatt! 

Därefter sa tant god natt, slurpade i sig det sista av sin alkoholfria prosecco(jättegott), satte sig i Pärlan och körde hem. En perfekt lördag var till ända. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0