Musikprogram? Hjälp!

2017-08-17 / 16:32:00

Jag behöver hjälp!!
En liten dröm har växt i min hjärna och är otroligt nära att skakas ut huvudet. Jag vill skapa musik. Men jag har ingen aning om hur man gör. Hjälp mig!
 
Vilket program ska man använda? (Hört mkt bra om propellerhead men Music Maker är gratis?).
- Något som är bra för nybörjare
- Något jag inte behöver ha världens bästa dator för att klara av (Jag har en Lenovo, inte den dyraste laptopen dvs).
- Något där jag inte behöver ha riktiga intrument.
- Något som inte kostar 1000 kr i månaden.
- Något jag kan uppgradera om jag får blodad tand (men som inte kastar bort allt man skapat för att man börjat om isch).
 
 
 
HJÄLP MÄ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0