Rollsättningsdag

2017-02-15 / 12:30:00

Ahh!
Nerverna gör sig påminda, ty dagen innebär rollsättning(!!!). Ikväll äre alltså dags att läsa andra delen av manuset tillsammans med Kvartersteaterngänget samt få våra roller. Paniiiik. Nä men det blir nog bra, jag kastar mig in i något som är så fruktansvärt läskigt men ändå med förtjusning? Det är ju roligt!
 
Förhoppningsvis kanske man även kan avslöja vilken föreställning vi faktiskt ska spela. Det jag kan avslöja är att vi kommer spela på Norra Berget dvs utomhus och ungefär hela juni månad.
Detta innebär att jag troligen kommer vara väldigt osocial juni- och en bit in på julimånad. Men vi får väl se hur de ter sig.
 
Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0