Semester

2017-07-27 / 20:58:28

Tre veckor har snart förflutigt av min fyra veckors semester. Det känns som att den sagt swooosh samtidigt som man har simmat i härlig sirap, det är lite som min teaterkollega Tony sa "I Sverige är det inte bäst att vara bäst, utan bäst att vara lagom". Lite så känns det med, fyra veckor känns lagomt bra, lagomt bäst.
 
Egentligen hade jag en form av plan för min semester redan i våras, men jag är hittills nöjd med hur den har utformat sig. Träffat båda bröderna med familjer, päronen och brorsbarnsbus. Tagit en tripp till Ulvön, avnjutit räääkor, partyat en smula, träffat goa vänner, varit aktiv och vilat upp mig.
 
 
En lagomt bra kakdeg med det söta sockret blandat med havssalt. Lite av allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0