Spotify 2018

2018-12-19 / 19:27:00

Det är alltid lika roligt tycker jag att se hur min topplista från Spotify ser ut varje år.
 
Mina fem topplåtar 2016
  • Havet är Djupt - Per Myrberg
  • Dolce Vita - Remake Edit - Ms Project, Ryan Paris
  • Bills - Lunchmoney Lewis
  • Vandraren - Cleo Nääk, Ayla
  • He Is - Ghost
Mina fem topplåtar 2017
  • Rumble Rangers - Dunderpatrullen
  • Touch Fuzzy, Get Dizzy - Dunderpatrullen
  • Delirious - Susanne Sundfor
  • Suddenly I See - KT Tunstall
  • Dansbandstechno - Dunderpatrullen Coola Kids
Så kom vi till årets topplåtar! Som blev så här:
 
Mina fem topplåtar 2018
  • Shame on Me - Avicii
  • 1up Muncher - Dunderpatrullen
  • Vi Sjunger - De vet du
  • Send me a Sign - Gamma Ray
  • Homecoming - Kanye West
Hur otippat är det inte att jag lyssnar på Kanye? Det händer dock några gånger per år ska jag erkänna. Haha. Åh har ni inte lyssnat på Shame on Me med Avicii, så gör det.. en riktigt härlig upptempo låt.
 
Men man kan väl sammanfatta året med att jag är en rastlös musiksjäl? Alltså jag byter ju hejvilt genre åt alla håll som finns. Lyssnar gärna sönder en låt innan jag fortsätter på nästa. Men vilket härligt musikår ändå!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0