Hårigt

2018-02-28 / 17:30:00

Min gårdag var en riktigt lyxtisdag. På riktigt superlyxig.
Jag gick tidigare från jobbet och satte mig i en frisörstol i tre timmar och förvandlades. Det var så sjukt skönt! Ni vet när man riktigt känner hur håret skriker av trasighet och ber på sina bara knän att bli klippt..
 
Så därför kändes det extra bra att få det både färgat och klippt.
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
Ser såklart alltid extra bra ut direkt efter man befunnit sig hos en frisör. Men jag blev jättnöjd! Nu är jag i princip tillbaka där jag började för ca 5 år sedan, när jag för första gången färgade håret blont och därefter rött. Brunetten är tillbaka med andra ord och jag tror faktiskt mitt hår vill vara brunt. Hualigen va det stretade emot när det var blont.. det ville liksom inte vara i den färgen?
 
Får väl se hur länge jag håller mig ifrån andra färger.. men just nu känns det toppen! Perfekt i tajming för premiären om en vecka(omg) ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0