Jaaanuuuariii

2018-01-30 / 12:06:00

Hej hopp!
Har ni sett att januari börjar lida mot sitt slut?
Det betyder även att min nyårslöfte snart är helt genomfört. Dvs gå en promenad varje dag i hela januari. De fina i den kråksången är min belöning... som är ett helt nytt Essie nagellack. Ser framemot det minsann. ^^
 
Måste dela med mig av en helt fantastisk skylt som min kollega kom in till mig med. Vi printade helt enkelt ett motiv på en kapa och skar ut detta fält som inte skulle vara med.
Åh ja älskart. De e nån form av humor i detta.
 

Det är liksom så ironiskt. ^^
Ska nog ta hem den och sätta den på något bra ställe tror jag. Så får det nog bli. Bara för att.
 
Den bästa skylten som oavsiktligt har skapats.
 
Mmh. Så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0