Regn?

2018-07-18 / 23:00:37

Följer med allvarlig blick nyheterna om all brand som pågår i hela Sverige just nu. Blir så ledsen för alla dessa djur och människor som försöker ta sig undan. Människor som får lämna sina hem, djur som kanske springer för livet? Eftersom jag har så lätt att ta in och fysiskt känna en annan människa/djurs känslor så väljer jag att inte tänka så mycket på det. Men jag lider såklart ändå med alla dessa varelser och hoppas innerligt på regn och att dessa bränder avslutas inom kort.
 
 
Men annars så har jag haft en lite mer att göra-vecka jämfört med första. Det har blivit badande i Vattudalen (så härligt när man väl tar sig i), hälsat på bror med familj på ön (se ovan bild), varit på en kanonfin middag hos Pe med Sandra, Benny, Freja, Nicklas, Mikaela och Gerda(världens gulligaste Corgi). Vi käkade så himla god mat och hade det toppen härligt i T-sås.
Här hemma gjorde även en ny rätt ur boken "Mat för latmaskar"(kan vara mitt bästa köp haha passar mig som handen i handsken). Halloumistroganoff! Som korvstroganoff med halloumi istället. Riktigt supergott!
 
Woop woop!
Så har nästan två veckor av semestern gått mig förbi?
Undra hur nästa års semester skulle kunna se ut? Shit man vet ju inte alls vad som kan hända på ett år? Mitt liv kanske är helt upp och ner till dess. Det är lite spännande att tänka så måste jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0