Fjällena

2018-05-15 / 16:30:00

Strax innan jag tog å firade lite Kristi Himmelfärdsdag, så tog jag faktiskt och nätshoppade lite. Jooolu! Det blev ett par nya röda(!) hörlurar med bluetooth.. cheesus vad jag förbrukar hörlurar av alla olika slag? Men dom har lätt att gå sönder har jag tyvärr märkt. 
Dessutom köpte jag nedan halsband! Saknar ju Jämtlandet lite nu och då, så det passar bra att ha hängandes runt halsen.  
 
 
Innan jag for iväg på min lilla tripp till fjälls, hann jag även knäppa lite fotografier på vår vackra bro. Visst är den snygg ändå? Jag gillar liksom hur den tornar upp i bilden som bryts av med gräs, vatten och himmel.
 
 
Sen bar det iväg till fjälls!
Här nedan kommer en hel hög med kort, så himla vackert!
Även om jag lite då och då var rädd att stöta på en å annan björn. Vilket vi nästan gjorde! Trodde misann att det stack upp ett björnhuvud 30 meter från vår position uppe i skogen.. som tur var.. var det en rot. Phu! Men älgskit, björnskit och massa tass/hovavtryck sågs överallt.. så man kan ju tänka sig att en å annan fått syn på en i allafall.
 
 
 
Gillar även hur man kan leka med motiv på ett foto, komma närmare det och ha landskap i bakgrunden osv. :)
 
 
 
Grymt bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0