Yoga?

2018-05-15 / 21:12:34

Kvällens middag med goa vänner gav inspo!
Ullis hade testat yoga å rekommenderade denna typ av motion. Så nu tänkte jag banne mig prova det med, närmare bestämt imorgon! Häng på vet ja! 06:10 utmanar jag mig själv till att köra nedan youtubevideo. Kanske kan vara början på något nytt och sunt?
 
-->>LÄNK<<--
 
Sist jag gjorde yoga så var det Yin-Yoga? Tror jag? Man somnade i princip iaf? Det var inte riktigt så som jag tänkt mig? Men å andra sidan kanske man började i fel ände?
Första gången jag provade yoga hade jag handbollsshorts, tisha och joggingskor... yeah.. inte så "in the mood" så att säga. Kanske funkar det bättre denna gång? Kanske gör det inte det?
Vi får väl se ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0