En sådan helg

2012-07-01 / 22:36:35

Min helg har till mesta dels spenderats på den gröna butiken i mitten av Strömsund. Även kallad Konsum eller Coop. Är det bara jag eller känns "Konsum" mer relations uppbyggt? Medan "Coop" är ett större begrepp och lite mer internationellt? 
Det var bara en liiiten tanke, men kanske ligger det något bakom? Eller så är det helt enkelt en vanligt namnbyte som jag överanalyserar? :)
 
Hur som helst, där har jag hållt hus och såklart en sväng till Emma! Precis så trevligt som det alltid är :D
 
Det här får dock bli kvällens melodi. Inte för textens skull, utan mer för att Raubtiers melodier gör mig på bra humör. Tro det eller ej.
 
Imorgon är logiskt nog en ny dag = Jobb. :)
Förhoppningsvis går veckan ganska snabbt så Dunder kommer igång nån gång :)
Gnatt!
//Erika

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med dig Erika. Konsum känns mer trevligt och kundinriktat faktiskt. Är ju ingen skillnad i praktiken, men känns annorlunda! :)

Svar: Ja men precis! Kul att du också känner så :D
Erika Olofsson

2012-07-02 @ 13:34:03
URL: http://doberck89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0