En sån där tacksam tisdag

2012-07-03 / 22:55:45

Vilken härlig kväll det blev!
 
Idag är jag tacksam för det mesta, självklart skulle jag kunna rada upp precis allt jag är tacksam över. Men p.g.a att det skulle bli så otroligt långt och för att en "normal" besökstid på en blogg är ganska kort, så får ni hålla till godo med ordet: ALLT! 
 
And I got my bro back in the hood! [Min käre bror är tillbaka i Ström!]
Iaf för några veckor :D
 
Men imorgon händer något spännande må ni tro!
Bor ni i Strömsund så försök att infinna er kl 12:00 på Granentorget (utanför Jojo). Det kommer bli najz vill jag lova! Det blir nämligen en liten företagskamp mellan några olika företag. Första duellen är mellan Konsum och Ica. Det är alltså min käre far samt Icas nya chef som ska tävla!
Spännande spännande!

Hoppas vi syns!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0