Köper mig ur förkylningen

2012-07-11 / 00:03:14

Jag gillar inte att erkänna det, men jo, jag är förkyld.
Jag anser nämligen att så länge jag inte uttalar orden "Jag är sjuk", så är jag det inte heller. Tyvärr har jag kommit till det stadiet att jag lik förbannat måste göra det.
 
Därför var jag och Leo(Linnéa) på Coop och köpte grejer:
Tillåt mig påpeka att såpbubblorna inte är till mig på något sätt x)
Däremot var det en halv rolig köpe-blanding.

Vi tyckte även att vi skulle lyxa till tisdagen med en tablettask ^^
"Vi måste köpa en sån här oxå" säger jag glatt och hoppar ner på huk och tar en PimPim ask. Linnéa ser med ens skeptisk ut och säger:
"Erika, det är ju sååå mer värt att köpa Fruxo eller Tutti-frutti"
 
Vi dog av skratt en aning efter detta uttalande och skuttade glatt hem till Leo.
Men nu blir det sömn, tack och god natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0