Onsdagskul!

2012-07-04 / 22:35:19

Vilken härlig dag!
Allt började med onsdagskul på Granentorget!
På rad tågade jag i täten med en snygg tavla (se nedan), Konsumchefen invirad i en Konsumflagga samt två snygga livvakter bakom. Det gäller ju att tänka på säkerheten!
Jag vet inte om ni har sett skylten ovanför Ica?
Självklart vill inte vi vara sämre ;) haha
 
Brorsan och Ashen [En Anders] agerade livvakter åt min käre far, vilket behövdes då en "Ica-sabotör" plötsligt kutade fram från ingenstans. Som tur var blev denne nedbrottad och bortförd. ;)
 
 
Sedan började tävlingarna! Laserskytte med sprint. Det blev jämnt och det var visst inte så enkelt att skjuta lasergevär som man hade trott. Men då Tomas fick några fler straffrundor än beräknat så blev det en klar seger för Konsum!
Sedan var det Veterinären och Bomiljös tur att tävla:
Här vann Veterinären! Vilket betydde B-final mellan Ica och Bomiljö, samt A-final mellan Konsum och Veterinären. Riktigt kul var det att få heja på dessa kämpar, jag kan förstå att det är väldigt svårt att få ner pulsen efter att ha sprungit en längre bit.
B-finalen vanns av Helena på Bomiljö.
Slutlig segrare över A-finalen blev Konsum!! :D
Sen blev de lite armbrytning mellan Ica och Konsum.
Denise berättade först hur man gjorde och var sedan domare i denna kamp som även denna vanns av Konsum! :D

Lite regnigt blev det allt denna onsdag, men det gjorde inte allt för mycket. Efter någon timme fanns både hoppborg, popcorn och sockervadd att avnjuta. :)
En riktigt bra onsdag med andra ord! Nästa "onsdagskul" blir nästa vecka och fortsätter så några onsdagar framöver, håll utkik! :)
 


Min kväll fortsatte med 1 timmes jobb ^^. Sedan for jag och Linnéa till Systemet där följande scenarium utspelade sig:
Där satt jag på huk och försökte komma fram till vilket sorts rosévin jag skulle välja, då ett par ställer sig bakom mig. Mannen i paret pekar på en av boxarna och säger något i stil med "Den där lilla söta då?..."
När ett sådant läge kommer, så kan jag inte låta bli, utan vänder mig om och säger "Menar du mig?" ;)
 
Måste även tacka Affärsnytt Norr för tröjan jag fick! Super snygg, tusen tack! :D
//Erika
 

Kommentarer
Postat av: Mich

Hahahaha, så underbart, bara du som kan komma på att ge en sån kommentar till random människor :D:D:D:D

Svar: Haha tack fina Mich!! :D :D
Erika Olofsson

2012-07-04 @ 23:07:30
Postat av: Linnéa

hahahahaha! Det va sjukt kul och vad brydd dom blev xD Du gjorde min dag lilla Erika :D

Svar: Haha ja verkligen xD Ååh! Men tack fina du! :D
Erika Olofsson

2012-07-05 @ 07:16:08
Postat av: Bälla

Låter som du hade en rolig dag! :)

Svar: Verkligen! :D
Erika Olofsson

2012-07-05 @ 13:14:49
URL: http://bellaht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0