Säg det högt!

2012-07-17 / 19:03:57

Finns det något bättre än komplimanger?
Man blir betydligt gladare och känner sig med ens på bättre humör. Så varför utnyttjar vi inte denna möjlighet oftare?
 
Mina vänner Frida och My kom för länge sedan på en hashtag (alltså en sån man använder på Twitter för att typ förklara vad man snackar om) som hette #sägdethögt (#sagdethogt).
Det gick ut på att när man såg en person som man tänkte något fint om, så berättade man också detta för personen. Visst är det en underbar tanke?
 
Sedan dessa brudar kom på detta så har jag alltid tänkt lite extra på det och berättat för främlingar om hur fint hår de har, snygg scarf etc.
Jag LOVAR....nej... jag GARANTERAR att ingen blir sur för en komplimang, så det är ett bombsäkert sätt att göra någon glad.
 
Hur kan man säga nej till denna möjlighet liksom?
 

Tillåt mig att börja, jag blir alltid otroligt glad när jag ser att ni är några stycken som läser min blogg! Alltid lika kul att skriva mer då, så tusen tack för att ni läser :D
Ha det bäst så länge!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0